IzegemHarga pengubah kotak 1600Apa yang perlu anda perhatikan semasa menterjemahkan manual peralatan

  • masa pelepasan:2022-11-06 11:10:02
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:570
  • Penerangan pantas:

    Izegem, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan t

Kandungan artikel
cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

IzegemPeringatan suhu berlebihan dan perjalanan: mengumpulkan isyarat data suhu angin atau inti besi mengikut resistor pengukuran suhu sistem termistir PTC yang terpisah dalam angin tegangan bawah. Apabila suhu pembuluh pengubah naik lagi, jika ia mencapai [UNK], perisian sistem mengeluarkan sistem penggera suhu berlebihan; Jika suhu meningkat ke [UNK] lagi dan pengubah tidak lagi boleh beroperasi,IzegemPenukar tegangan rendah, isyarat data perjalanan suhu berlebihan mesti dipindahkan ke sirkuit penyelenggaran sekunder, dan pengubah mesti tergesa-gesa dengan cepat.

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

GorinchemApabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering


IzegemHarga pengubah kotak 1600Apa yang perlu anda perhatikan semasa menterjemahkan manual peralatan?



& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Pembuat Transformer

Pengubah terbenam minyak

Proses aplikasiPerkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari


IzegemHarga pengubah kotak 1600Apa yang perlu anda perhatikan semasa menterjemahkan manual peralatan?



Apabila sampel minyak digunakan,IzegemPenukar kapasitas kelebihan muatan tinggi, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Untuk lebih, sila periksaPermukaan flange tidak sama, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

Orang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi,IzegemBerapa banyak pengubah kotak, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

IzegemAnalisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

After hours of continuous trial operation with a certain load the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Manufacturing process and steps of dry-type transformer

AcapulcoMaklumat produk lain
  • LeshnoJembatan pengangkutan bekaskualiti tinggi

    LeshnoJembatan pengangkutan bekaskualiti tinggi

  • OldenburgForklift boarding bridgeTitik pertumbuhan baru untuk eksport industri

    OldenburgForklift boarding bridgeTitik pertumbuhan baru untuk eksport industri

  • OldenburgPlatform mengangkat lajur tunggal sekutu aluminumPerubahan penawaran dan permintaan perlu d

    OldenburgPlatform mengangkat lajur tunggal sekutu aluminumPerubahan penawaran dan permintaan perlu d

  • OldenburgLift tirai tahapJenis dan ciri utama

    OldenburgLift tirai tahapJenis dan ciri utama

  • ChinstohovaPlatform angkat hidraulikLakukan kerja penyelenggaraan tahan kelembapan dengan baik dalam

    ChinstohovaPlatform angkat hidraulikLakukan kerja penyelenggaraan tahan kelembapan dengan baik dalam

  • ChinstohovaJembatan pengangkutan bekasPrinsip kerja yang senang dikuasai

    ChinstohovaJembatan pengangkutan bekasPrinsip kerja yang senang dikuasai

  • HoornJambatan naik TaibianKualiti pengeluaran dan pemprosesan sangat kuat

    HoornJambatan naik TaibianKualiti pengeluaran dan pemprosesan sangat kuat

  • HoornPlatform mengangkat legu aluminium tunggalCara meningkatkan inventori

    HoornPlatform mengangkat legu aluminium tunggalCara meningkatkan inventori

  • segera:Peringatan: Maklumat IzegemHarga pengubah kotak 1600Apa yang perlu anda perhatikan semasa menterjemahkan manual peralatan memberi anda IzegemHarga pengubah kotak 1600Apa yang perlu anda perhatikan semasa menterjemahkan manual peralatan oleh syarikat kami, perkhidmatan IzegemHarga pengubah kotak 1600Apa yang perlu anda perhatikan semasa menterjemahkan manual peralatan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk IzegemHarga pengubah kotak 1600Apa yang perlu anda perhatikan semasa menterjemahkan manual peralatan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian IzegemHarga pengubah kotak 1600Apa yang perlu anda perhatikan semasa menterjemahkan manual peralatan. IzegemHarga pengubah kotak 1600Apa yang perlu anda perhatikan semasa menterjemahkan manual peralatan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di IzegemHarga pengubah kotak 1600Apa yang perlu anda perhatikan semasa menterjemahkan manual peralatan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!