OsijekParameter pengubah jenis kering SCBPiawaian pelaksanaan

  • masa pelepasan:2022-11-15 11:15:15
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:218
  • Penerangan pantas:

    Osijek,In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention an

Kandungan artikel

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

OsijekBanyak orang mungkin tidak tahu banyak tentang penghasil pengubah distribusi kuasa. Sebenarnya, pengubah boleh disambungkan untuk operasi ujian selepas pemeriksaan berhati-hati sebelum pelaburan modal. Selama masa operasi ujian, titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi, bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu, kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.

Oleh itu,OsijekOutline dimensions of oil immersed transformer, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

CileungsiJatuh perkara asing dan menghancurkan

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Bahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka,OsijekPengubah bekalan kuasa S11, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.


OsijekParameter pengubah jenis kering SCBPiawaian pelaksanaan



Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

Semacam peralatan rangkaian kuasa yang menukar tekanan kerja dan semasa menurut undang-undang asas kesan magnetik semasa. Dalam seluruh proses penghantaran kuasa dan pengubahan rangkaian kuasa, diperlukan untuk melakukan pengubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah menurut pengubah untuk mengurangi kehilangan tenaga elektromagnetik dalam seluruh proses. Oleh itu, konsumsi kuasa kilang pemprosesan semua terhubung dengan bekalan kuasa tukar kV, yang diubah menjadi tenaga elektromagnetik tegangan bawah melalui pengubah.

Dry type transformer factory

Petikan terakhirShell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage,OsijekSoalan ujian pengubah kuasa, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.


OsijekParameter pengubah jenis kering SCBPiawaian pelaksanaan



Pengubah kuasa

Pengurusan kualitiSebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Jika input penukar jenis kering merupakan bekalan kuasa penukaran bertukar, tenaga output adalah secara langsung proporsional dengan nisbah putaran koil bagi koil solenoid input. Jika anda menggunakan bateri boleh dimuatkan semula, kerana ia adalah DC, tambahkan sirkuit dalam sirkuit kuasa input untuk mengubahnya menjadi tekanan yang berubah secara terus menerus. Dengan cara itu, DC yang bertukar boleh dicapai pada output.

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

OsijekPengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu

AcapulcoMaklumat produk lain
  • KatowicePlatform penunggang jenis trek panduanAnalisis kegagalan kakisan

    KatowicePlatform penunggang jenis trek panduanAnalisis kegagalan kakisan

  • KatowicePlatform mengangkat talian aluminumJalankan ujian muatan haba projek tungku periuk putar ber

    KatowicePlatform mengangkat talian aluminumJalankan ujian muatan haba projek tungku periuk putar ber

  • CanasKelayakan apa yang diperlukan untuk pasang pengubah kuasaPasaran tetap stabil

    CanasKelayakan apa yang diperlukan untuk pasang pengubah kuasaPasaran tetap stabil

  • BerlinPlatform angkat hidraulik untuk memuatkanCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja

    BerlinPlatform angkat hidraulik untuk memuatkanCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja

  • BerlinBridge Mobile Provincial BoardingDapat mengurangkan kedutan dengan mengawal proses pengeluaran

    BerlinBridge Mobile Provincial BoardingDapat mengurangkan kedutan dengan mengawal proses pengeluaran

  • OmahaJembatan penerbangan tetap hidraulikMain peranan tonggak dalam industri

    OmahaJembatan penerbangan tetap hidraulikMain peranan tonggak dalam industri

  • OmahaPlatform penunggang jenis trek panduanBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengangka

    OmahaPlatform penunggang jenis trek panduanBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengangka

  • OmahaPlatform pemulihan bahan ketinggian tinggiMana yang lebih baik

    OmahaPlatform pemulihan bahan ketinggian tinggiMana yang lebih baik

  • segera:Peringatan: Maklumat OsijekParameter pengubah jenis kering SCBPiawaian pelaksanaan memberi anda OsijekParameter pengubah jenis kering SCBPiawaian pelaksanaan oleh syarikat kami, perkhidmatan OsijekParameter pengubah jenis kering SCBPiawaian pelaksanaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk OsijekParameter pengubah jenis kering SCBPiawaian pelaksanaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian OsijekParameter pengubah jenis kering SCBPiawaian pelaksanaan. OsijekParameter pengubah jenis kering SCBPiawaian pelaksanaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di OsijekParameter pengubah jenis kering SCBPiawaian pelaksanaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!