ProtarasPemilihan pengubah jenis kering tiga fasaCara meningkatkan hayat perkhidmatan

  • masa pelepasan:2022-11-17 19:15:18
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:643
  • Penerangan pantas:

    Protaras,oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan me

Kandungan artikel

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

ProtarasTerdapat garis induksi magnetik menyeberangi dalam inti pengubah, ia dipanggil vortex. Kewujudan vortex membuat inti pengubah panas dan memakan tenaga kinetik. Kehilangan semacam ini dipanggil kehilangan vortex.

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Tanduk AmesPenghakiman cacat pengubah kuasa

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).


ProtarasPemilihan pengubah jenis kering tiga fasaCara meningkatkan hayat perkhidmatan



Pengubah kuasa

Perubah telinga pemeriksaan

Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Asas pemeriksaanApabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan,ProtarasLukisan struktur terperinci bagi pengubah jenis kering,ProtarasSpesifikasi pengubah tenggelam minyak, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik


ProtarasPemilihan pengubah jenis kering tiga fasaCara meningkatkan hayat perkhidmatan



Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

Yang mana lebih baikOleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Seharusnya dikatakan selepas perkembangan tahun-tahun ini, tingkat keseluruhan industri pengubah China pada tahap ini pada dasarnya adalah antarabangsa, dan tingkat kualiti tidak berbeza dari tingkat barang luar negeri& rdquo; Orang yang bertanggungjawab atas Persekutuan Perubahan Persekutuan Peralatan Rumah China mengatakan.

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

ProtarasSumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Therefore, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation,ProtarasSistem pengubah kuasa, lock the fault point and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

AcapulcoMaklumat produk lain
  • DenbicaTingkat Kecil Dalam Rumah VillaApa sumbernya

    DenbicaTingkat Kecil Dalam Rumah VillaApa sumbernya

  • EscazuKomposisi struktur pengubah tenggelam minyakAkal yang difahami oleh pengurusan sangat membantu

    EscazuKomposisi struktur pengubah tenggelam minyakAkal yang difahami oleh pengurusan sangat membantu

  • SacramentoPlatform penangkapan hidraulik 12 meterPerkara yang perlu diberi perhatian semasa membeli

    SacramentoPlatform penangkapan hidraulik 12 meterPerkara yang perlu diberi perhatian semasa membeli

  • SacramentoJembatan naik bergerak.apa keadaannya

    SacramentoJembatan naik bergerak.apa keadaannya

  • LeonTekanan hidraulik paksi boarding tetapKembali ke kestabilan

    LeonTekanan hidraulik paksi boarding tetapKembali ke kestabilan

  • LeonIndustrial rail type lifting platformParameter teknikal densitometer tulang

    LeonIndustrial rail type lifting platformParameter teknikal densitometer tulang

  • LeonTingkat kedua lif kecil rumah tanggaInovasi yang berkesan untuk mengubah strategi landskap

    LeonTingkat kedua lif kecil rumah tanggaInovasi yang berkesan untuk mengubah strategi landskap

  • NaranjoKonfigurasi perlindungan pengubah jenis keringApakah cara untuk menilai kelayakan

    NaranjoKonfigurasi perlindungan pengubah jenis keringApakah cara untuk menilai kelayakan

  • segera:Peringatan: Maklumat ProtarasPemilihan pengubah jenis kering tiga fasaCara meningkatkan hayat perkhidmatan memberi anda ProtarasPemilihan pengubah jenis kering tiga fasaCara meningkatkan hayat perkhidmatan oleh syarikat kami, perkhidmatan ProtarasPemilihan pengubah jenis kering tiga fasaCara meningkatkan hayat perkhidmatan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ProtarasPemilihan pengubah jenis kering tiga fasaCara meningkatkan hayat perkhidmatan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ProtarasPemilihan pengubah jenis kering tiga fasaCara meningkatkan hayat perkhidmatan. ProtarasPemilihan pengubah jenis kering tiga fasaCara meningkatkan hayat perkhidmatan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ProtarasPemilihan pengubah jenis kering tiga fasaCara meningkatkan hayat perkhidmatan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!