KoprivnicePengubah jenis kering 1250kvaTurun naik pasaran secara keseluruhan

  • masa pelepasan:2022-11-21 11:15:25
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:617
  • Penerangan pantas:

    Koprivnice,Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adal

Kandungan artikel

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

KoprivniceMenurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, industri pengubah bergantung pada dua data kunci, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

VaresePembuat pengubah kuasa

Pembuat pengubah jenis kering

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.


KoprivnicePengubah jenis kering 1250kvaTurun naik pasaran secara keseluruhan



Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan,KoprivnicePengubah kuasa jenis kering 1250kva, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Pertama-tama,KoprivniceBerapa banyak pengubah minyak, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi) ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Kualiti yang hebatPenelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.


KoprivnicePengubah jenis kering 1250kvaTurun naik pasaran secara keseluruhan



Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Konsultasi dalam talianOil leakage of cast iron parts

Bagaimana memilih pengubah jenis kering

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

KoprivniceTerlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik,KoprivniceMinyak Transformer ditenggelamkan, proses potong cip besi proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

AcapulcoMaklumat produk lain
  • DelftPlatform penangkapan automatik aliran aluminumHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat

    DelftPlatform penangkapan automatik aliran aluminumHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat

  • DelftPenggunaan rumah tangga lif penglihatanLangkah berjaga-jaga operasi

    DelftPenggunaan rumah tangga lif penglihatanLangkah berjaga-jaga operasi

  • San PedroKabinet distribusi terintegrasi pengubah distribusiPerkara yang perlu diberi perhatian sema

    San PedroKabinet distribusi terintegrasi pengubah distribusiPerkara yang perlu diberi perhatian sema

  • DijonPlatform angkat hidraulik elektrikOperasi but

    DijonPlatform angkat hidraulik elektrikOperasi but

  • DijonRancangan jambatan naikApakah perubahan di pasaran?

    DijonRancangan jambatan naikApakah perubahan di pasaran?

  • bostonJembatan naik hidraulik bergerakCara menjaga dengan betul

    bostonJembatan naik hidraulik bergerakCara menjaga dengan betul

  • bostonPlatform penangkapan gaya tahapTiga bentuk pemakaian yang biasa

    bostonPlatform penangkapan gaya tahapTiga bentuk pemakaian yang biasa

  • bostonPlatform angkat aliran aluminumCara melakukan kerja pembersihan dengan baik

    bostonPlatform angkat aliran aluminumCara melakukan kerja pembersihan dengan baik

  • segera:Peringatan: Maklumat KoprivnicePengubah jenis kering 1250kvaTurun naik pasaran secara keseluruhan memberi anda KoprivnicePengubah jenis kering 1250kvaTurun naik pasaran secara keseluruhan oleh syarikat kami, perkhidmatan KoprivnicePengubah jenis kering 1250kvaTurun naik pasaran secara keseluruhan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KoprivnicePengubah jenis kering 1250kvaTurun naik pasaran secara keseluruhan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KoprivnicePengubah jenis kering 1250kvaTurun naik pasaran secara keseluruhan. KoprivnicePengubah jenis kering 1250kvaTurun naik pasaran secara keseluruhan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KoprivnicePengubah jenis kering 1250kvaTurun naik pasaran secara keseluruhan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!