[hp632HP195506591]Jenis panel gudang beku cepat: piring baja plastik warna, piring baja garam, piring baja stainless steel, aluminum terbentuk,AcapulcoPemasangan pembuat storan sejuk kecil, dll.Selain itu, poliur

Acapulco pemasangan Syarikat Storan Dingin

kategori berita
Acapulco pemasangan Syarikat Storan Dingin > AcapulcoPusat Berita > AcapulcoBerapa biaya untuk memasang penyimpanan sejukFungsi dan tindakan pencegahan peranti
AcapulcoBerapa biaya untuk memasang penyimpanan sejukFungsi dan tindakan pencegahan peranti
masa pelepasan:2022-06-29   Pandangan:114   Kembali kepada senarai

Jenis panel gudang beku cepat: piring baja plastik warna, piring baja garam, piring baja stainless steel, aluminum terbentuk,AcapulcoPemasangan pembuat storan sejuk kecil, dll.

Selain itu, poliuretan tidak menghasilkan gas yang berbahaya pada suhu tinggi.

AcapulcoAdakah kawat kabel memenuhi parameter? Secara umum, penyimpanan sejuk perlu menggunakan elektrik fasa.

Untuk memastikan keselamatan pembangunan dan operasi penyimpanan sejuk, jangkauan antara papan penyimpanan atas menyokong (titik angkat) mesti sesuai dengan persediaan berikut: papan penyimpanan atas polistyren (tebal mm) mempunyai jangkauan yang sangat besar M, dan papan penyimpanan atas poliuretan (tebal mm) mempunyai jangkauan m.

SvilengradPapan penyimpanan sejuk menggunakan poliuretan cahaya sebagai bahan dalaman papan penyimpanan sejuk. Keuntungan poliuretan adalah bahawa prestasi pengisihan suhu sangat baik. Pintu luar papan penyimpanan sejuk poliuretan terdiri dari SII, plat besi warna PVC dan plat besi tidak stainless. Keuntungan ini adalah untuk mencegah transmisi suhu papan penyimpanan sejuk disebabkan perbezaan suhu dalaman dan luar yang besar supaya penyimpanan sejuk lebih menyimpan tenaga dan meningkatkan efisiensi kerja penyimpanan sejuk.

Fenomen ralat: muatan motor penggemar berlebihan, deformasi penggemar; Kesalahan motor penggemar; Kesalahan reli panas motor penggemar (penuaan); Kabel lepas; Pendingin diblokir; Keperlawanan besar. Fenomen ralat storan sejuk: pengeringan tidak berfungsi, garis pemampat terputus, fusi dihidupkan, tindakan relai panas, tindakan tukar tenaga tinggi, pemampat dikunci, garis disambung salah atau fenomena ralat terbuka: ia berhenti dalam masa singkat selepas pengeringan, suhu persekitaran terlalu tinggi, kondensator diblokir

Material beku-cepat adalah novel. Tubuh perpustakaan mengadopsi papan sandwich poliuretan atau polistyren yang ketat, yang dituangkan dan dibina oleh proses putih tekanan tinggi. Ia boleh dibuat ke berbagai panjang dan spesifikasi untuk memenuhi keperluan yang berbeza bagi pengguna.


AcapulcoBerapa biaya untuk memasang penyimpanan sejukFungsi dan tindakan pencegahan peranti



Untuk penyimpanan sejuk, ia sangat umum dalam produksi dan kehidupan kita. penyimpanan sejuk sangat penting untuk pembekuan dan penyimpanan makanan tetapi konsumsi tenaga ia sangat besar dalam penggunaan penyimpanan sejuk. Bagaimana kita boleh menyelesaikan masalah ini?

Penapis besar gudang yang menyimpan segar digunakan sebagai penyeput sejuk untuk jual besar gudang yang menyimpan segar. Penapis besar gudang yang menyimpan segar dipasang dalam bilik gudang yang menyimpan sejuk, tersambung ke hujung tekanan rendah kompressor, dan telah dipasang untuk semua jenis gudang yang menyimpan sejuk dengan harga yang tinggi di seluruh negara untuk masa yang lama. Gudang penyimpan sejuk dipasang, dibina, buah yang menyimpan sejuk yang menyimpan sejuk yang menyimpan sejuk, perubatan yang menyimpan sejuk yang menyimpan sejuk yang menyimpan sejuk, The refrigerant dissipated by the compressor is used for evaporation and gasification, and instantly becomes low temperature and low pressure through the throttling device, jadi tidak perlu bahan ikatan lain. Apabila poliuretan digunakan sebagai bahan untuk papan gudang teknik penyimpanan sejuk, putih keras poliuretan antara bahan panel gudang gudang boleh disembuhkan dan ditekan untuk membentuk papan gudang berbilang bentuk, kerana panel logam boleh menggulung bentuk gelombang berbeza, supaya keseluruhannya lebih kuat dan kapasiti pembawa lebih tinggi. Papan penuhi poliuretan boleh memenuhi keperluan kuat dan fizik dinding luar dan boleh digunakan dalam pelbagai projek penyimpanan sejuk. Secara teknikal ia boleh dan berkesan pada biaya. Pendingin Yuanbao percaya bahawa poliuretan adalah salah satu bahan penyimpanan sejuk baru dengan prospek pembangunan yang besar di masa depan. Bahan pengisihan panas dari rekayasa penyimpanan sejuk seharusnya tidak hanya mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik,AcapulcoDimana syarikat penyimpanan sejuk, tetapi juga ekonomi, berlaku dan ramah dengan persekitaran. Untuk memastikan kemajuan lancar projek penyimpanan sejuk kita, kita tidak hanya perlu bertanya tentang bahan-bahan mentah penyimpanan sejuk, tetapi juga jenis penyimpanan sejuk. Plat penyimpanan sejuk biasa mengandungi jenis-jenis berikut, iaitu plat besi stainless steel, plat besi zinc warna, plat besi garam, plat aluminum terkotor dan plat lantai piawai mm galvanized piawai piawai piawai.

pengurusanBagi unit sejuk air turbiditi air sejuk akan sering, air sejuk akan sering diganti, dan sama ada sistem penyediaan air berjalan, mengeluarkan, mengeluarkan, tinggi dan suhu gudang penyimpanan sejuk berdasarkan keselamatan, sains dan racionaliti, dari perspektif penyimpanan tenaga dan perlindungan persekitaran. Pencahayaan di gudang sejuk berkonsentrasi di kawasan kerja.

Unit pemampat sejuk secara umum mengadopsi unit-end tinggi dengan kualiti yang dijamin dan stabil operasi kuat. Pengecut mengadopsi pengecut sejuk-udara yang disediakan oleh perusahaan kongsi yang diimpor, yang dapat memenuhi kapasitas sejuk sejuk sejuk dan memastikan kesan sejuk sejuk sejuk. Lampu sejuk mengadopsi lampu LED istimewa yang menyimpan tenaga untuk sejuk, yang mempunyai keuntungan dari kekebalan suhu rendah, konsumsi tenaga rendah dan masa perkhidmatan panjang, Ia boleh menyimpan biaya operasi penyimpanan sejuk.


AcapulcoBerapa biaya untuk memasang penyimpanan sejukFungsi dan tindakan pencegahan peranti



Pertahanan kemegahan relatif gudang beku cepat: pelembusan gudang beku cepat sangat penting, dari pelembusan sentrifugal hingga pelembusan kabut mikro tekanan tinggi, pelembusan gas-air bercampur, hingga pelembusan ultrasonik semasa. Model utiliti mempunyai keuntungan partikel kecil, pelembusan seragam, tiada beku dan penghalangan, dan tiada penghalangan kotor. Pengumit udara yang kita hasilkan dirancang khusus untuk semua jenis gudang beku sayuran dan buah, iaitu, mengambil gas di gudang, kembali ke gudang melalui pembumit dan mengisolasinya dari udara luar.

Kepastian KualitiPenyimpanan sejuk, muatan berlebihan kompressor, kekurangan pendingin, tekanan rendah terlalu rendah penerimaan udara berlebihan, mudah untuk beroperasi, mudah untuk menyedari automatasi, tetapi ia memakan lebih kuasa.

Isolasi panas polyuretan yang ketat mempunyai konduktiviti panas rendah dan prestasi panas yang baik. Apabila densiti poliuretan yang ketat adalah ~ kg / m, konduktiviti panas hanya . ~ .w / (m.k), yang paling rendah di antara semua bahan pengisihan panas pada masa ini.

AcapulcoPembangunan penyimpanan sejuk dalam pemilihan lokasi mengandungi sirkulasi barang suhu rendah. Oleh itu, kemudahan pemindahan lokasi penyimpanan sejuk patut diberi keutamaan dalam pemilihan lokasi, seperti dekat ke jalan keretapi, dll. Pada masa yang sama, lokasi penyimpanan sejuk seharusnya menghindari sumber pencemaran besar dan cahaya matahari langsung, dan pembangunan penyimpanan sejuk seharusnya mempunyai keadaan pembuangan dan ventilasi yang baik.

Kemudahan skema reka: reka gudang beku-cepat tidak boleh dianggap sebagai tentu. Banyak faktor penghalang patut dianggap. Dalam praktik, skema reka-reka yang masuk akal patut diberikan mengikut syarat setempat. Contohnya, gudang beku-beku-cepat skala besar yang saya bina untuk keluarga saya patut disejukkan dengan ammonia secara teori, kerana kapasitas pendinginan pendinginan ammonia besar, dan saya mendapati bahawa ia murah untuk mereplikasikan sejuk melalui penyelidikan medan sebenar.

Seharusnya terdapat piawai paip pembuangan yang baik di sekitar gudang, suhu tanah seharusnya rendah, seharusnya ada antar lapisan di bawah gudang sejuk, dan menjaga ventilasi semulajadi yang baik. Menjaga kekeringan adalah sangat penting untuk gudang sejuk. Selain itu, sebelum pembangunan penyimpanan sejuk, elektrik fasa volum relatif akan dibina mengikut kuasa output unit pendinginan. Jika penyimpanan sejuk adalah sejuk air-sejuk dan radiasi