TibetAxle Co., Ltd.Penggunaan dan penyelenggaraan

  • masa pelepasan:2024-04-18 11:41:04
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:422
  • Penerangan pantas:

    Tibet,Apa yang patut saya perhatikan bila memilih jambatan naik? Pemilihan dan pembelian jambatan naik melibatkan memperhatika

Kandungan artikel

Apa yang patut saya perhatikan bila memilih jambatan naik? Pemilihan dan pembelian jambatan naik melibatkan memperhatikan tiga isu, termasuk julat penggunaan, muatan nilai, dan faktor lain; Their understanding of the manufacturer of the boarding bridge, special equipment licenses are complete, how many after-sales service outlets are there in the country, how about their after-sales service attitude, and whether they are timely; Titik penting ialah sama ada kualiti adalah baik atau tidak, dan sama ada harga adalah masuk akal. Jika kedua-dua situasi ini adalah masuk akal, anda boleh memilih produk pembuat.

Pengurusan masalah: Mengganti pompa perlengkapan boleh menghapuskan masalah.

TibetSelepas memperbaiki sistem hidraulik, terdapat masalah dengan pompa hidraulik, motor valv, dan pemasangan hidraulik dan pemasangan jambatan papan, yang mudah menyebabkan getaran dan menghasilkan bunyi yang signifikan.

Alasan: minyak hidraulik yang tidak cukup.

Abu al MatamirPeluang yang boleh digunakan untuk jembatan naik bimbit: jembatan naik bimbit terutama digunakan untuk memuatkan dan membuang trak dan bekas di kilang, pelabuhan besar, perusahaan industri dan tambang, perusahaan pembangunan,TibetTrain boarding bridge, perusahaan batubara, perusahaan batubara dan elektrik, dan perusahaan dan institusi lain. Ia adalah sesuai untuk forklift untuk memuatkan dan membuang barang secara langsung dari platform ke trak tanpa membuang-buang tenaga kerja untuk pengangkutan berbilang, dengan itu meningkatkan efisiensi produksi, mengurangi biaya tersembunyi untuk perusahaan, dan

The mobile boarding bridge with high stability and reliability has a high configuration. It is not only equipped with high-quality anti pressure toe guards on the platform, but also equipped with professional fault indicators in the electronic control system of the boarding bridge.

Persekitaran kerja spesifik jambatan naik.


TibetAxle Co. Ltd.Penggunaan dan penyelenggaraan



Pemilihan tidak sesuai produk minyak Brand, kualiti dan grad viskositi minyak tidak memenuhi keperluan, atau brand berbeza minyak hidraulik dicampur, menghasilkan indeks viskositi terlalu rendah atau terlalu tinggi minyak hidraulik. Jika viskositi minyak terlalu tinggi, kerugian kuasa meningkat dan suhu minyak meningkat; Jika viskositi terlalu rendah, kebocoran meningkat dan suhu minyak meningkat.

() Setiap mekanisme di lif patut diperiksa untuk operasi normal dan sebarang bunyi atau kesalahan lain. Jika ada, mereka patut diselesaikan dan diselesaikan dengan segera. Semua wayar dan kabel di jambatan naik bimbit sepatutnya diperiksa untuk apa-apa kerosakan atau kerosakan, dan jika ada, mereka sepatutnya dibungkus dengan segera atau diganti dengan yang baru.

Platform pemuatan dan pembuatan telah menjadi bentuk struktur yang sangat umum di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk cepat dan mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan, tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Menggunakan jambatan boarding

ejenPerlahan-lahan berbalik dan letak bekas di bawah bibir di depan jambatan boarding.

Pasang saluran pembuangan di atas tanah berhampiran lubang jambatan penerbangan sederhana dan mengambil tindakan pembuangan yang sepadan untuk atas, dan kaki cerun permukaan, terutama untuk jambatan penerbangan sederhana.

Suhu minyak hidraulik sistem hidraulik jambatan naik biasanya antara - darjah. Pada titik ini, viskositi, ciri-ciri, dan perlahan memakai minyak hidraulik berada dalam keadaan yang baik, dan efisiensi penghantaran sistem adalah tinggi. Apabila suhu minyak hidraulik melebihi darjah, viskositi minyak hidraulik akan berkurang besar, dan filem minyak setiap bahagian akan terpengaruh. Oleh itu, penting untuk memperhatikan apabila menggunakan.


TibetAxle Co., Ltd.Penggunaan dan penyelenggaraan



Alasan untuk jadual angkat tidak menurunkan: Tombol menurunkan gagal berfungsi, dan tombol kelajuan menurunkan diluar penyesuaian. Solusi: Apabila menekan butang menurunkan, periksa sama ada tombol menurunkan berfungsi. Jika tidak ada elektrik, cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.

Standard eksekutifApabila ia berkaitan dengan jembatan naik hidraulik tetap, saya percaya

Selepas peralatan tiba dan dibuka untuk diterima, sila periksa sama ada dokumen teknikal yang menyertai selesai, sama ada lampiran, alat, dan aksesori sepadan dengan senarai, sama ada peralatan dan aksesori rosak, cacat, dll., dan simpan rekod penerimaan pembukaan.

Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi,TibetAngkat dan turunkan jambatan naik, dengan kualiti yang stabil dan boleh dipercayai; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads;

TibetPemacu hidraulik penuh, mudah beroperasi dan boleh dipercayai beroperasi; Plat bibir disambung ke platform menggunakan lengkap lengkap lengkap, yang mempunyai kekuatan tinggi dan kepercayaan yang baik; Adopting imported sealing components to ensure excellent sealing performance of the hydraulic system; Mengadopsi stesen hidraulik modular terintegrasi yang diimport, dengan prestasi penutup yang baik dan hidup perkhidmatan panjang; Kekuatan tinggi; U” Rancangan cahaya bentuk boleh memastikan muatan tinggi dan operasi jangka panjang tanpa deformasi; Mengadopsi plat baja berpotensi anti slip untuk memastikan prestasi anti slip yang baik platform; Pasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah cedera tak sengaja disebabkan oleh platform kaki; Dipersediakan dengan tongkat sokongan untuk memastikan keselamatan pegawai penyelamatan memasuki dalaman jambatan papan naik untuk penyelamatan, jambatan papan gerak bergerak adalah jenis jambatan papan bergerak yang boleh ditarik oleh forklift, traktor, dll. Ia dikembangkan dengan menggabungkan teknologi bingkai trak trek rata. Bagian depan disediakan dengan rod a universal bertugas berat dan roda trak yang boleh dipotong ke kedua- dua sisi. Apabila pergerakan diperlukan, roda universal boleh dipotong ke ujung bawah dan roda trak boleh dipasang, Ia boleh dengan mudah dan mudah mencapai pergerakan tarikan.

Pipa minyak hidraulik: paip goma mata besi dua lapisan tekanan tinggi.

Jabatan pengguna jambatan naik hidraulik sepatutnya menganalisis perisian secara saintifik dan menentukan pelaburan dalam peralatan. Pada masa yang sama, mengikut ciri-ciri kerja, pegawai profesional sepatutnya diatur untuk melakukan penyelenggaran dan penyelamatan di lokasi untuk memastikan trak platform angkat sentiasa dalam operasi normal, memastikan muatan dan lepaskan bahan yang disediakan pada masa; Operasi normal peralatan perlu dijamin oleh tindakan institusi, kuatkan pengurusan dinamik ralat peralatan, mengawasi status bahagian-bahagian kunci, dan menganalisis corak ralat melalui pemeliharaan; It is necessary to ensure the supply of maintenance accessories, establish a spare parts warehouse for vulnerable and commonly used parts, and purchase channels to avoid situations where inadequate preparation may lead to extended downtime and increased repair costs; Pengguna patut menjaga hubungan yang dekat dengan penghasil keselamatan, supaya mereka boleh menangani kesalahan dalam masa singkat.


AcapulcoMaklumat produk lain
  • BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

    BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

  • BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

    BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

  • RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

    RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

  • Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

    Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

  • Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

    Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

  • HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

    HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

  • HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

    HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

  • HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

    HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

  • segera:Peringatan: Maklumat TibetAxle Co., Ltd.Penggunaan dan penyelenggaraan memberi anda TibetAxle Co., Ltd.Penggunaan dan penyelenggaraan oleh syarikat kami, perkhidmatan TibetAxle Co., Ltd.Penggunaan dan penyelenggaraan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TibetAxle Co., Ltd.Penggunaan dan penyelenggaraan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TibetAxle Co., Ltd.Penggunaan dan penyelenggaraan. TibetAxle Co., Ltd.Penggunaan dan penyelenggaraan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TibetAxle Co., Ltd.Penggunaan dan penyelenggaraan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!