DunakesziJembatan naik bimbit hidraulikKaedah kesalahan dan kaedah penyelesaian masalah biasa

  • masa pelepasan:2024-03-28 15:05:39
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:136
  • Penerangan pantas:

    Dunakeszi,DunakesziTanda jembatan naik bimbit,Apabila ia berkaitan dengan jembatan naik hidraulik tetap, saya percayaSituasi seben

Kandungan artikel
DunakesziTanda jembatan naik bimbit,

Apabila ia berkaitan dengan jembatan naik hidraulik tetap, saya percaya

Situasi sebenar memilih dan membeli mengikut keperluan sebenar termasuk memahami objek yang digunakan, kapasitas pengangkutan, dan pelanggan patut sedar saiz jalur naik mereka sendiri apabila memilih.

DunakesziOperasi kawalan elektronik sangat mudah saiz dan kedalaman sumur menentukan spesifikasi dan dimensi jambatan penerbangan hidraulik. Saiz jambatan penerbangan hidraulik umum termasuk dimensi luaran dan dalaman, tekan butang, dan papan penyesuaian akan naik secara automatik; Lepaskan butang, plat penyesuaian akan lebih rendah kerana beratnya sendiri, dan plat hinge boleh digunakan pada trak.

Untuk memastikan jambatan penerbangan hidraulik dalam keadaan baik ia perlu diperiksa secara awal sebelum digunakan, terutama termasuk sama ada butang-butang berkesan; Sama ada tali kuasa dan soket masih selamat; Sama ada saluran paip minyak masih selamat; Kestabilan kereta pengawal; Keketatan bolt pada setiap titik persimpangan; Kualiti penampilan tak ada. Tetapi apabila kuasa diaktifkan dan cahaya indikator diaktifkan, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga fasa dan pembalikan motor. Hanya bekalan kuasa perlu diperbaiki, jadi ia bukan masalah besar.

Puente AltoTerdapat banyak bunyi yang dijana bila menggunakan jembatan naik hidraulik bergerak. Jadi, di mana bunyi-bunyi ini disebabkan? Bahkan, stesen pam, silinder besi, dan peralatan besi adalah semua sumber bunyi. Hari ini kami akan menganalisis untuk anda: . Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan, tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Guna jambatan boarding untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi. Selepas mendengar bunyi dari jambatan boarding hidraulik, periksa pertama jika ada masalah dengan stesen pompa hidraulik, motor, valve, dan peranti penyesuaian, dan jika bunyi disebabkan oleh getaran.

Langkah dalam menghasilkan jambatan papan adalah untuk memotong dan memberi makan bahan yang diperlukan ke dalam baja menurut lukisan.

Jembatan lebih mahal daripada lif biasa, tetapi dari sudut pandang kos pembinaan awam keseluruhan, mereka lebih mahal daripada lif biasa. Banyak pembuat jambatan naik tidak bertanggungjawab atas kerja teknik awam, dan pengguna perlu memilih unit pembangunan awam yang boleh dipercayai dan ekonomi untuk pembangunan. Oleh itu, pengguna boleh mempertimbangkan secara keseluruhan harga lif kargo dan anggaran projek insinyur awam untuk mencapai produk yang berkesan pada biaya.


DunakesziJembatan naik bimbit hidraulikKaedah kesalahan dan kaedah penyelesaian masalah biasa



Tighten the manual valve to close it.

Tombol overflow jambatan boarding juga boleh menghasilkan bunyi yang tinggi. Apabila udara dicampur dengan minyak hidraulik, valv overflow terperangkap atau memakai kuat, menghasilkan peraturan tekanan tidak stabil valve overflow, dan masa relief valve overflow terlalu pendek, ia mudah menyebabkan prestasi valve pilot valve overflow sebahagian stabil, menyebabkan udara bergetar di dalam valve pilot dan menghasilkan bunyi. Jadi kita perlu bersihkan valv overflow secara terus menerus apabila valv overflow rosak atau memakai kuat, ia perlu diganti.

Panjang yang boleh disesuaikan rantai kabel boleh mudah menggantung trak, memastikan jambatan dan trak selalu sesuai dengan ketat.

Sampling inspectionKecualian: Lepaskan bolt port pompa minyak, lakukan penyelamatan, membersihkan, dan gantikan minyak hidraulik bersih untuk menghapuskan masalah.

Peluang yang boleh digunakan untuk jembatan naik bimbit: jembatan naik bimbit terutama digunakan untuk memuatkan dan membuang trak dan bekas di kilang, pelabuhan besar, perusahaan industri dan tambang, perusahaan pembangunan, perusahaan batubara, perusahaan batubara dan elektrik, dan perusahaan dan institusi lain. Ia adalah sesuai untuk forklift untuk memuatkan dan membuang barang secara langsung dari platform ke trak tanpa membuang-buang tenaga kerja untuk pengangkutan berbilang, dengan itu meningkatkan efisiensi produksi, mengurangi biaya tersembunyi untuk perusahaan, dan

Semasa operasi, rantai berguling jambatan naik bimbit tiba-tiba rosak. Based on years of experience,DunakesziPaksi penerbangan hidraulik tetap, the following summary is made by the editor: Chain fatigue. Due to the constant changes in the load on the chain during movement, the chain operates under variable stress. After a certain number of cycles, the chain plate will experience fatigue fracture or fatigue pitting and fatigue cracks will occur on the roller surface.


DunakesziJembatan naik bimbit hidraulikKaedah kesalahan dan kaedah penyelesaian masalah biasa



Buka valv manual perlahan-lahan menurunkan jambatan papan,DunakesziPlatform jembatan naik, dan selamatkan lebih dari % piring bibir di bawah bekas.

Keadaan pemasanganAlasan: minyak hidraulik yang tidak cukup.

Keperlukan kualiti untuk tinggi pengawal pengawal jambatan pengawal tetap mm, seharusnya dapat menahan muatan tertumpukan N tanpa kerosakan.

Tekanan pada paksi akan mengurangkan hidup perkhidmatan paksi naik.

DunakesziAlasan: Penapis diblokir.

Jembatan naik ton secara efektif mencapai pemuatan dan pembuatan cepat barang, mengurangi banyak pekerjaan dan meningkatkan efisiensi kerja dalam penggunaan. Hanya dengan cara ini kita boleh mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Perangkat, tubuh pam, dan plat sisi pam perlengkapan, tubuh silinder dan plat port pam peluru dan motor, lubang tubuh silinder dan peluru, dan tubuh batang valv dan valv valv valv arah semua ditutup oleh ruang. Penggunaan komponen ini akan membawa kepada peningkatan kebocoran dalaman dan naik minyak.


AcapulcoMaklumat produk lain
  • KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

    KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

  • KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

    KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

  • WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

    WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

  • WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

    WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

  • WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

    WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

  • HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

    HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

  • CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

    CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

  • CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

    CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

  • segera:Peringatan: Maklumat DunakesziJembatan naik bimbit hidraulikKaedah kesalahan dan kaedah penyelesaian masalah biasa memberi anda DunakesziJembatan naik bimbit hidraulikKaedah kesalahan dan kaedah penyelesaian masalah biasa oleh syarikat kami, perkhidmatan DunakesziJembatan naik bimbit hidraulikKaedah kesalahan dan kaedah penyelesaian masalah biasa dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk DunakesziJembatan naik bimbit hidraulikKaedah kesalahan dan kaedah penyelesaian masalah biasa, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian DunakesziJembatan naik bimbit hidraulikKaedah kesalahan dan kaedah penyelesaian masalah biasa. DunakesziJembatan naik bimbit hidraulikKaedah kesalahan dan kaedah penyelesaian masalah biasa di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di DunakesziJembatan naik bimbit hidraulikKaedah kesalahan dan kaedah penyelesaian masalah biasa, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!